مرگ در سکوت... .
سکوتِ سرد این روزها را مگذار به حساب آرامش؛
خیلی وقتها "مرگ" در سکوت اتفاق می افتد.
مرگ در سکوت
 


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت0:52---17 ارديبهشت 1392
سلام وب خوبی داری ولی خیلی تندند.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی خواستی بلینک خبرشم بده.

sahel
ساعت18:04---2 ارديبهشت 1392
غروب خوش.
می دونم پاسخ کامنت منو نخواهید داد.
زندگی من با سکوتی به بلندی فریاد سپری شد و من گم بودم درون صداهای بلندی که با قدرت منو سرکوب می کردند.ترس از تنها موندن منو همیشه تنها نگه داشت.از خدا گله دارم ولی می دونم بی فایدست چون پاسخ خدا به من این خواهد بود این است سرنوشت تو.آه از زندگی بیهوده ساحل.وای از روزهایی که باز در پیشه.
بااحترام.................................ساح


مینا
ساعت15:36---21 بهمن 1391
مطالب چقد غمگین هستن

مینا
ساعت15:35---21 بهمن 1391
مطالب چقد غمگین هستن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ابوذر افضلي تاریخ : شنبه 22 فروردين 1390برچسب:مرگ,مرگ در سکوت,غمناگ,جملات بزرگ,,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

من سنگینی میکند بر جسم خسته ام ... میتونید عضو بلاگ "خودکشی" شوید...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 103529
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید